Monday, May 17, 2010

病情update

今天写了三篇博文,
这篇是我今晚的病情update。

今天因为老公上班的关系,
我怕他累,
加上自己的肿痛也消了,
于是便下厨煮点羊肉和沙拉给他吃。
而我呢?
我就跟昨晚一样,以汤送饭。

用膳之时,
我以为自己很厉害,
跟老公要了一小小块的羊肉,
以为小得可以直接吞咽,
后来进入喉咙的时候卡住了,
我惟有吐出来再轻轻咀嚼两下,
结果爆线了,
羊肉跟血一块吞下去,
我的肿痛又再次回到我嘴边。

拔牙至康复的过程,
我未曾试过这么痛,
痛到我的脸即刻麻痹,眼水直流。
坐在一旁的老公吓着了,
于是赶快拿冰给我护脸,
后来,吞了两粒止痛药,
过了二十分钟,肿痛终于舍得拜拜了。

老公很紧张,叫我给老板电话说明天不可以上班。
可是,答应了老板,我不能不去做工,
即使痛到流眼泪,在老公面前,我还是装得很强壮,
我跟他说,我明天一定行的!

我很想念吃肉呐~
但又不能太过急性子,又不能贪心。

5 comments:

Dad said...

Mia,take care.if you work tomorrow,work shorter
hours,better half day.Tell your boss what I said

Colin Woon said...

Sorry I'm late...I wish you get well soon. Work can wait, just take another day off, get some rest.

Take care Mia!

mia said...

I have been through two days alright at work so far, I am now about 80% recovered! Hurray!

Dad said...

good to hear that,Jiayou! hopefully you will
recover completely by end of the week.
take care

Anonymous said...

视讯美女聊天室 , 视讯辣妹 , 交友聊天室 , 美女秀场 , 美女直播 , 美女视频 , 美女主播 , LIVE173影音视讯聊天室 , momo520 , 金瓶梅视讯聊天室

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails